Dia de cloenda

El Dia del Cor és l’activitat de final de La Nau, oberta a l’assistència de les famílies. Tindrà lloc en cada campus segons el següent horari:

1. Dilluns 24, campus de Burjassot. Sala Darwin, a les 14:30 hores
  2. Dimarts 25, campus dels Tarongers. Facultat de Magisteri, aula P4.04, a les 14:30 hores
  3. Dijous 27, campus de Blasco Ibáñez. Facultat de Psicologia, aula 6, a les 14:30 hores

A més, farem una festa de cloenda el divendres 28 de juliol, encara que no siga l’últim dia de la Nau, on els xiquets i les xiquetes gaudiran d’una programació especial.
Aquest dia s’aplegaran al campus de Blasco Ibáñez tots els grups. Tindrem jocs i un musical preparat per els mateixos xiquets i xiquetes.
A més a més, al llarg del matí rebrem la visita del rector, que ens farà entrega dels diplomes. Els xiquets i les xiquetes han d’acudir i seran replegats cadascú en el seu campus en els horaris habituals.