Destinataris, places, seus i horari

Destinataris

L’escola d’estiu va adreçada als fills i filles dels membres de la comunitat universitària: PDI, PAS, Estudiants i Estudiantes, i Membres del  Col·lectiu Alumni UV de la Universitat de València.
I als infants que, tot i no tindre cap vinculació amb la Universitat, puguen ser acollits dins les lògiques limitacions de places de l’escola.

Seu i horari de l’escola

La Nau dels Xiquets i les Xiquetes tindrà lloc durant el mes de juliol en tres seus:
– Campus dels Tarongers: Aulari Oest.
– Campus Blasco Ibáñez: Facultat de Psicologia.
– Campus de Burjassot-Paterna: Edifici prefabricat.

La recepció dels xiquets i xiquetes es realitza en dues hores diferents:
– de 8 a 8:30h a l’aula assignada, o bé
– a les 9:30h al lloc de realització de l’activitat segons l’horari del dia
La recollida es realitza de 14 a 15h  a l’aula de cada grup, o bé al menjador per als xiquets i xiquetes que utilitzen aquest servei.
Els dies que els xiquets tenen excursió o piscina a primera hora, l’entrada serà fins les 8.15h

Nombre de places i edats dels participants

L’escola disposa d’un total de 400 places per a infants nascuts entre 2005  i 2012:
-165 al Campus dels Tarongers,
-165 al campus de Blasco Ibáñez
-110 al Campus de Burjassot
Dins l’escola ens organitzem diferenciats  per dates de naixement.